Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 50 010 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 50 010 BREMBO

P 50 010 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 50 010
Klocki hamulcowe - komplet P 50 010
113.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

21153, D561 7440, D561 7525

numer części:

P 50 010

producent:

BREMBO

Numer WVA 21153
Szerokość [mm] 100
Wysokość [mm] 73
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Teves
Grubość [mm] 18
nr EAN 8020584053829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 50 010 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E (A124), E (C124) 2.5-6.0 09.88-03.03

Klocki hamulcowe P 50 010 mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych P 50 010 producenta BREMBO

MERCEDES-BENZ

0014209420, 0014209820, 0024201520, 002420152005, 0054200220, A0014209420, A0014209820, A0024201520, A002420152005, A0054200220

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0014209420
MERCEDES-BENZ      0014209820
MERCEDES-BENZ      0024201520
MERCEDES-BENZ      002420152005
MERCEDES-BENZ      0054200220
MERCEDES-BENZ      A0014209420
MERCEDES-BENZ      A0014209820
MERCEDES-BENZ      A0024201520
MERCEDES-BENZ      A002420152005
MERCEDES-BENZ      A0054200220

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 50 010 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 50 010 BREMBO:

2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-19
 5/5
Polecam
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!
2022-07-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-28
 5/5
dobra jakość oraz cena
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-26
 5/5
Nie zamierzam oszczędzać na bezpieczeństwie, a klocki nie należą do najtańszych ale za jakość trzeba zapłacić,
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-07
 5/5
Godne polecenia.
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-23
 5/5
Polecam super hamowanie
2024-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-24
 5/5
Skutecznie hamują, nie piszczą.
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.