Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 61 071 brembo

Klocki hamulcowe - komplet, DIRECTIONAL BRAKE PADS P 61 071 BREMBO

P 61 071 Klocki hamulcowe - komplet, DIRECTIONAL BRAKE PADS BREMBO
brembo P 61 071
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

23277

numer części:

P 61 071

producent:

BREMBO

Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Numer WVA 23277
Grubość [mm] 18
System hamulcowy Bosch
Szerokość [mm] 149
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 180
Wysokość [mm] 58
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 410
nr EAN 8020584056479

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, DIRECTIONAL BRAKE PADS P 61 071 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI, C5 I/KOMBI 1.6D-2.0D 03.01-10.14

Klocki hamulcowe P 61 071 mają zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE klocków hamulcowych P 61 071 producenta BREMBO

CITROËN

1611456480, 1617257180, 1636411580, 425215, 425248, 425288, 425346, E172229

numery OEM:
CITROËN      1611456480
CITROËN      1617257180
CITROËN      1636411580
CITROËN      425215
CITROËN      425248
CITROËN      425288
CITROËN      425346
CITROËN      E172229

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, DIRECTIONAL BRAKE PADS P 61 071 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, DIRECTIONAL BRAKE PADS P 61 071 BREMBO:

2020-03-09
 5/5
Jeżeli mam już wybór to zawsze zakładam klocki brembo nie są może najtańsze ale jakość kompensuje kwestię ceny
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-04
 5/5
Zastanawiałem się nad wyborem tarcz i klocków w końcu wybrałem klocki brembo tarcze też tego samego dostawcy, polecam
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-28
 5/5
dobra jakość oraz cena
2022-01-24
 5/5
Skutecznie hamują, nie piszczą.
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-19
 5/5
Polecam
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
2024-09-29
 5/5
Super!!
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
2023-08-19
 5/5
Klocki rewelacja, super hamują i nic nie piszczą
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
2025-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-07
 5/5
Godne polecenia.
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
2024-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.