Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 83 091 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 83 091 BREMBO

P 83 091 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 83 091
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numery handlowe:

21955, 21956, D630 7509

numer części:

P 83 091

producent:

BREMBO

Numer WVA 21956
Wysokość [mm] 69
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Grubość [mm] 16
Numer WVA 21955
Szerokość [mm] 81
nr EAN 8020584062296

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 83 091 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: TOYOTA CELICA, SUPRA 2.0/3.0 05.93-07.02

Klocki hamulcowe P 83 091 mają zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE klocków hamulcowych P 83 091 producenta BREMBO

TOYOTA

0446614040, 0446620050, 0449220110

numery OEM:
NISSAN      AY060TY013
TOYOTA      0446614040
TOYOTA      0446620050
TOYOTA      0449220110

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 83 091 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 83 091 BREMBO:

Janusz, Warszawa
2022-01-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2021-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Sulnówko
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zdzisław, Kaliska
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!
Patryk, Wrocław
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Leszno
2022-05-31
 5/5
Wysokiej jakości klocki. Polecam.
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Grzegorz, Ełk
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
RADOSŁAW, Szczawno-Zdrój
2021-05-29
 5/5
Zgodne z opisem, wszystko OK.
Tadeusz, Wisła Wielka
2022-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gdańsk
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
Paweł, Legnica
2025-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ludmila, Warszawa
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
Piotr, Teresin
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Łódź
2024-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2022-08-23
 5/5
Polecam świetnie hamuja
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
Zastanawiałem się nad wyborem tarcz i klocków w końcu wybrałem klocki brembo tarcze też tego samego dostawcy, polecam
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Wszystko kupuję w e-autoparts.pl tak samo jak te klocki
Krzysztof, Warszawa
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.