Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 83 137 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 83 137 BREMBO

P 83 137 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 83 137
Klocki hamulcowe - komplet P 83 137
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numery handlowe:

25246, D1523 8731

numer części:

P 83 137

producent:

BREMBO

Wysokość [mm] 55
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy Advics
Grubość [mm] 16
Numer WVA 25246
Szerokość [mm] 140
nr EAN 8020584103838

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 83 137 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: TOYOTA HILUX VII 2.5D/3.0D 02.05-

Klocki hamulcowe P 83 137 mają zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE klocków hamulcowych P 83 137 producenta BREMBO

TOYOTA

044650K290

numery OEM:
TOYOTA      044650K290

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 83 137 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 83 137 BREMBO:

Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Łódź
2023-08-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Radom
2022-12-28
 5/5
cena i jakość ok
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Nie ma się czego przyczepić, jak zawsze jakość u tego producenta na najwyższym poziomie
Mirosław, Marki
2022-01-24
 5/5
Skutecznie hamują, nie piszczą.
Andrzej, Kliniska Wlk.
2019-11-04
 5/5
Zastanawiałem się nad wyborem tarcz i klocków w końcu wybrałem klocki brembo tarcze też tego samego dostawcy, polecam
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Robercin
2021-10-13
 5/5
Klocki jeszcze nie zostały zamontowane, bo okazało się, że po przejechaniu 60 tys. km zużyłem tylko 30% fabrycznych.
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Milicz-Miłochowice Wieś
2023-06-06
 5/5
EXTRA
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Kiaczyn
2022-04-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Beata, Aleksandrów Łódzki
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ludmila, Warszawa
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
Arkadiusz, Bełchatów
2023-08-19
 5/5
Klocki rewelacja, super hamują i nic nie piszczą
Grzegorz, Ząbki
2020-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gdańsk
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
Tadeusz, Wisła Wielka
2022-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Wszystko kupuję w e-autoparts.pl tak samo jak te klocki
Tomasz, Gdańsk
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zielona Góra
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.