Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A3 (8V1, 8VK) S3 quattro (2014.05-2016.08) 286km » F196 dolz
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) S3 Quattro (2014.05-2016.08) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna F196 DOLZ

F196 Pompa wodna DOLZ
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

F196

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,97
nr EAN8430632061964

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna F196 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: OPEL CALIBRA A, FRONTERA A, FRONTERA B, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA A, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 900 II, 9000 2.3D-3.2 03.92-07.06
numery OEM:
OPEL      1334036
OPEL      1334059
OPEL      1334103
OPEL      1334111
OPEL      1334131
OPEL      1334140
OPEL      90353538
OPEL      90444649
OPEL      90444818
OPEL      90510214
OPEL      90543277
OPEL      9201182
OPEL      93170697
SAAB      1334140
SAAB      4770970
SAAB      5958061
SAAB      8821944
VAUXHALL      1334140
VAUXHALL      90353538
VAUXHALL      90444649
VAUXHALL      90444818
VAUXHALL      90510214
VAUXHALL      90543277
VAUXHALL      9201182
VAUXHALL      93170697
VAUXHALL      R1160043

Zastosowanie Pompa wodna F196 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna F196 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.