Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD035 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD035 DOLZ

KD035 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
343.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD015, 02KD016, 02KD017, 05KD039, 05KD040, 06KD052, 06KD053, 06KD054, 06KD055, A191

numer części:

KD035

producent:

DOLZ

Ilość zębów 130
Ilość zębów 58
Liczba pasków 2
dla numeru artykułu A191
nr EAN 8430632500357

skład zestawu:
02KD015 Śruba koła pasowego
02KD016 Śruba koła pasowego
02KD017 Śruba koła pasowego
05KD039 Pasek rozrządu
05KD040 Pasek rozrządu
06KD052 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD053 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD054 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD055 Rolka napinająca paska rozrządu
A191 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD035 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: SEAT CORDOBA, LEON, TOLEDO II, VW BORA, BORA I, CADDY III/MINIVAN, GOLF IV, LUPO I, POLO III 1.4 04.96-11.09

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD035 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD035 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD035 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD035 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.