Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD049 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD049 DOLZ

KD049 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
259.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD014, 05KD038, 06KD050, 06KD051, C113

numer części:

KD049

producent:

DOLZ

Ilość zębów 134
Szerokość [mm] 25,4
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu C113
nr EAN 8430632500494

skład zestawu:
02KD014 Śruba koła pasowego
05KD038 Pasek rozrządu
06KD050 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD051 Rolka napinająca paska rozrządu
C113 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD049 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 PLURIEL, C4, C4 I, C-ELYSEE 1.6/1.6ALK/1.6LPG 07.00-

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD049 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD049 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD049 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD049 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.