Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD053 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD053 DOLZ

KD053 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
219.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02TO08X65, 02TU08, 02WAP08, 05KD019, 06KD021, A189

numer części:

KD053

producent:

DOLZ

Ilość zębów 135
Szerokość [mm] 19,0
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu A189
nr EAN 8430632500531

skład zestawu:
02TO08X65 Śruba koła pasowego
02TU08 Nakrętka
02WAP08 Podkładka
05KD019 Pasek rozrządu
06KD021 Rolka napinająca paska rozrządu
A189 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD053 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, VW GOLF III, LUPO I, POLO, POLO III 1.0/1.4 10.91-07.05

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD053 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD053 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD053 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD053 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.