Ciężar [kg] | 0,61 |
Koło pasowe pompy wodnej - Ø [mm] | 52 |
Wersja wzmocniona | |
Liczba skrzydeł | 20 |
nr EAN | 8430632182324 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna R232 DOLZ
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
1741067JGO, 7701474435, 7701478846
1741067JGO, 2101000Q0N, 21010AW300
1741067JG0, 1741067JGO
NISSAN | 1741067JGO | |
NISSAN | 2101000Q0N | |
NISSAN | 21010AW300 | |
RENAULT | 1741067JGO | |
RENAULT | 7701474435 | |
RENAULT | 7701478846 | |
SUZUKI | 1741067JG0 | |
SUZUKI | 1741067JGO |
Zastosowanie Pompa wodna R232 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna R232 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.