Ciężar [kg] | 0,725 |
nr EAN | 8430632193207 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S320 DOLZ
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
1535462, 1535466, 1581511, 55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 55284051, 6000100222, 71777350
55204538, 55221397, 55268277, 55271994
55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 71777350
1334190, 1334251, 55221397
1535462, 1535466, 1581511, 2006487, 2183876, 55204538, 9S518501CA, 9S518501CB, ME9S5J8501CA
48927134AC, K68291856AA, K68313815AA, K68385387AA
ALFA ROMEO | 55204538 | |
ALFA ROMEO | 55221397 | |
ALFA ROMEO | 55268277 | |
ALFA ROMEO | 55271994 | |
ALFA ROMEO | 71777350 | |
FIAT | 1535462 | |
FIAT | 1535466 | |
FIAT | 1581511 | |
FIAT | 55204538 | |
FIAT | 55221397 | |
FIAT | 55268277 | |
FIAT | 55271994 | |
FIAT | 55284051 | |
FIAT | 6000100222 | |
FIAT | 71777350 | |
FORD | 1535462 | |
FORD | 1535466 | |
FORD | 1581511 | |
FORD | 2006487 | |
FORD | 2183876 | |
FORD | 55204538 | |
FORD | 9S518501CA | |
FORD | 9S518501CB | |
FORD | ME9S5J8501CA | |
LANCIA | 55204538 | |
LANCIA | 55221397 | |
LANCIA | 55268277 | |
LANCIA | 55271994 | |
OPEL | 1334190 | |
OPEL | 1334251 | |
OPEL | 55221397 | |
VAUXHALL | 55221397 | |
JEEP | 48927134AC | |
JEEP | K68291856AA | |
JEEP | K68313815AA | |
JEEP | K68385387AA |
Zastosowanie Pompa wodna S320 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna S320 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.