Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Tryb pracy | mechaniczne |
Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
nr EAN | 8032747264393 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA607 GRAF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
1201C9, 1201H5
504083122, 98473452, 99440717
1201C9, 1201H5
CITROËN | 1201.C9 | |
CITROËN | 1201.H5 | |
FIAT | 504083122 | |
FIAT | 98473452 | |
FIAT | 99440717 | |
PEUGEOT | 1201.C9 | |
PEUGEOT | 1201.H5 |
Zastosowanie Pompa wodna PA607 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA607 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.