Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8032747265369 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA711 GRAF
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
1122000501, 1122001001, 1122001501, A1122000501, A1122001001, A1122001501
5097159AA, 5097159AC, 5097159AD, 5102893AA
CHRYSLER | 5097159AA | |
CHRYSLER | 5097159AC | |
CHRYSLER | 5097159AD | |
CHRYSLER | 5102893AA | |
MERCEDES-BENZ | 112 200 05 01 | |
MERCEDES-BENZ | 112 200 10 01 | |
MERCEDES-BENZ | 112 200 15 01 | |
MERCEDES-BENZ | A112 200 05 01 | |
MERCEDES-BENZ | A112 200 10 01 | |
MERCEDES-BENZ | A112 200 15 01 |
Zastosowanie Pompa wodna PA711 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA711 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.