Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK830 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK830 INA

FB 4PK830 Pasek klinowy wielorowkowy INA
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK828, 4PK829, 4PK830, 4PK831, 4PK832

numer części:

FB 4PK830

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 830
nr EAN 4014870123406

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK830 INA

numery OEM:
AUDI      J99 364 508 30
AUDI      J9936450830
BMW      11 28 7 570 267
BMW      11 28 7 631 826
BMW      11287570267
BMW      11287631826
DAIHATSU      99364-00830
DAIHATSU      9936400830
HONDA      38920-P30-003
HONDA      38920-P30-004
HONDA      38920-P30-505
HONDA      38920-PR3-003
HONDA      38920-PR3-004
HONDA      38920P30003
HONDA      38920P30004
HONDA      38920P30505
HONDA      38920PR3003
HONDA      38920PR3004
NISSAN      11720-2F200
NISSAN      11720-2F205
NISSAN      11720-53J10
NISSAN      117202F200
NISSAN      117202F205
NISSAN      1172053J10
NISSAN      11920-77A00
NISSAN      11920-77A01
NISSAN      11920-77A10
NISSAN      11920-Q5200
NISSAN      1192077A00
NISSAN      1192077A01
NISSAN      1192077A10
NISSAN      11920Q5200
SEAT      J99 364 508 30
SEAT      J9936450830
SKODA      J99 364 508 30
SKODA      J9936450830
TOYOTA      90080-91170
TOYOTA      9008091170
TOYOTA      90916-02267
TOYOTA      9091602267
TOYOTA      99346-50830
TOYOTA      9934650830
TOYOTA      99364-00830
TOYOTA      99364-20830
TOYOTA      99364-20830-8P
TOYOTA      99364-50830
TOYOTA      99364-70830
TOYOTA      99364-80830
TOYOTA      9936400830
TOYOTA      9936420830
TOYOTA      99364208308P
TOYOTA      9936450830
TOYOTA      9936470830
TOYOTA      9936480830
VOLKSWAGEN      J99 364 508 30
VOLKSWAGEN      J9936450830
CHEVROLET      25182777
CHEVROLET      25183067
CHEVROLET      96416337
CHEVROLET      96610564
HYUNDAI      57161-H1500
HYUNDAI      57161H1500
HYUNDAI      97713-22060
HYUNDAI      9771322060
KIA      57161-H1500
KIA      57161H1500
KIA      97713-22060
KIA      9771322060
LEXUS      90080-91170
LEXUS      9008091170
LEXUS      90916-02267
LEXUS      9091602267
LEXUS      99346-50830
LEXUS      9934650830
LEXUS      99364-00830
LEXUS      99364-20830
LEXUS      99364-20830-8P
LEXUS      99364-50830
LEXUS      99364-70830
LEXUS      99364-80830
LEXUS      9936400830
LEXUS      9936420830
LEXUS      99364208308P
LEXUS      9936450830
LEXUS      9936470830
LEXUS      9936480830
MINI      11 28 7 570 267
MINI      11 28 7 631 826
MINI      11287570267
MINI      11287631826

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK830 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK830 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.