Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK970 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK970 INA

FB 4PK970 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK968, 4PK969, 4PK970, 4PK971, 4PK972

numer części:

FB 4PK970

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 970
nr EAN 4014870129347

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK970 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK970 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK970 producenta INA

PEUGEOT

575056

MITSUBISHI

4451A102, MD363022, MN155726

CHRYSLER

4573737, 4573737AB, 4573737AC, 4668165, 4668303

KIA

0K30C15909A, 0K30C15909C

BMW

11287785212, 64557785212, 7785212

MERCEDES-BENZ

0039934396, A0039934396

numery OEM:
BMW      11 28 7 785 212
BMW      11287785212
BMW      64 55 7 785 212
BMW      64557785212
BMW      7 785 212
BMW      7785212
CHRYSLER      4573 737
CHRYSLER      4573737
CHRYSLER      4573737AB
CHRYSLER      4573737AC
CHRYSLER      4668 165
CHRYSLER      4668 303
CHRYSLER      4668165
CHRYSLER      4668303
CITROËN      5750.56
CITROËN      575056
MERCEDES-BENZ      003 993 43 96
MERCEDES-BENZ      0039934396
MERCEDES-BENZ      A 003 993 43 96
MERCEDES-BENZ      A0039934396
MITSUBISHI      4451A102
MITSUBISHI      MD363022
MITSUBISHI      MN155726
NISSAN      11950-24U05
NISSAN      1195024U05
PEUGEOT      5750.56
PEUGEOT      575056
TOYOTA      99364-00970
TOYOTA      99364-20970
TOYOTA      99364-70970
TOYOTA      9936400970
TOYOTA      9936420970
TOYOTA      9936470970
HYUNDAI      0K30C-15909A
HYUNDAI      0K30C-15909C
HYUNDAI      0K30C15909A
HYUNDAI      0K30C15909C
KIA      0K30C-15909A
KIA      0K30C-15909C
KIA      0K30C15909A
KIA      0K30C15909C
LEXUS      99364-00970
LEXUS      99364-20970
LEXUS      99364-70970
LEXUS      9936400970
LEXUS      9936420970
LEXUS      9936470970
MINI      11 28 7 785 212
MINI      11287785212
MINI      64 55 7 785 212
MINI      64557785212
MINI      7 785 212
MINI      7785212

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK970 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK970 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.