Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK1113 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1113 INA

FB 5PK1113 Pasek klinowy wielorowkowy INA
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK1110, 5PK1111, 5PK1112, 5PK1113, 5PK1114, 5PK1115, 5PK1116, 5PK1117

numer części:

FB 5PK1113

dostawca:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1113
nr EAN 4005108995131

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1113 INA

Pasek wielorowkowy (5PK1113) pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, SOLENZA, HYUNDAI H-1 / STAREX 1.4-2.4 01.83-

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1113 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1113 producenta INA

MITSUBISHI

MB813272, MB917985

RENAULT

8200061673, 8200841132, 8671018540

TOYOTA

9091602344, 9091602345, 9936501110, 9936521110, 9936551110, 9936571110, 9936591110, 9938591110, 99385C1110, 99385D1110

DACIA

8200061673, 8200841132, 8671018540

HYUNDAI

5717038000

KIA

5717038000

numery OEM:
HONDA      38920-PHM-003
HONDA      38920PHM003
MITSUBISHI      MB813272
MITSUBISHI      MB917985
RENAULT      82 00 061 673
RENAULT      82 00 841 132
RENAULT      8200061673
RENAULT      8200841132
RENAULT      86 71 018 540
RENAULT      8671018540
TOYOTA      90916-02344
TOYOTA      90916-02345
TOYOTA      9091602344
TOYOTA      9091602345
TOYOTA      99365-01110
TOYOTA      99365-21110
TOYOTA      99365-51110
TOYOTA      99365-71110
TOYOTA      99365-91110
TOYOTA      9936501110
TOYOTA      9936521110
TOYOTA      9936551110
TOYOTA      9936571110
TOYOTA      9936591110
TOYOTA      99385-91110
TOYOTA      99385-C1110
TOYOTA      99385-D1110
TOYOTA      9938591110
TOYOTA      99385C1110
TOYOTA      99385D1110
DACIA      82 00 061 673
DACIA      82 00 841 132
DACIA      8200061673
DACIA      8200841132
DACIA      86 71 018 540
DACIA      8671018540
HYUNDAI      57170-38000
HYUNDAI      5717038000
KIA      57170-38000
KIA      5717038000
LEXUS      90916-02344
LEXUS      90916-02345
LEXUS      9091602344
LEXUS      9091602345
LEXUS      99365-01110
LEXUS      99365-21110
LEXUS      99365-51110
LEXUS      99365-71110
LEXUS      99365-91110
LEXUS      9936501110
LEXUS      9936521110
LEXUS      9936551110
LEXUS      9936571110
LEXUS      9936591110
LEXUS      99385-91110
LEXUS      99385-C1110
LEXUS      99385-D1110
LEXUS      9938591110
LEXUS      99385C1110
LEXUS      99385D1110

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1113 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1113 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.