Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK1155 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1155 INA

FB 5PK1155 Pasek klinowy wielorowkowy INA
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK1154, 5PK1155, 5PK1156, 5PK1157

numer części:

FB 5PK1155

producent:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1155
nr EAN 4014870123130

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1155 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1155 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ZASTAVA

10, KORAL, YUGO TEMPO

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1155 producenta INA

BMW

1733708, 11281729211, 11281733706, 11281733708, 11514227948

FIAT

46818260, 55230399, 71753672

LANCIA

55230399

numery OEM:
BMW      1 733 708
BMW      11 28 1 729 211
BMW      11 28 1 733 706
BMW      11 28 1 733 708
BMW      11 51 4 227 948
BMW      11281729211
BMW      11281733706
BMW      11281733708
BMW      11514227948
BMW      1733708
FIAT      46818260
FIAT      55230399
FIAT      71753672
LANCIA      55230399
MINI      1 733 708
MINI      11 28 1 729 211
MINI      11 28 1 733 706
MINI      11 28 1 733 708
MINI      11 51 4 227 948
MINI      11281729211
MINI      11281733706
MINI      11281733708
MINI      11514227948
MINI      1733708

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1155 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1155 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.