Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK1355 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1355 INA

FB 5PK1355 Pasek klinowy wielorowkowy INA
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

5PK1353, 5PK1354, 5PK1355, 5PK1356, 5PK1357, 5PK1358, 5PK1359, 5PK1360

numer części:

FB 5PK1355

producent:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1355
nr EAN 4005108893390

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1355 INA

numery OEM:
OPEL      13 40 017
OPEL      13 40 628
OPEL      13 40 630
OPEL      13 40 641
OPEL      13 40 671
OPEL      13 40 672
OPEL      1340017
OPEL      1340628
OPEL      1340630
OPEL      1340641
OPEL      1340671
OPEL      1340672
OPEL      63 40 640
OPEL      6340640
OPEL      90531966
OPEL      90542746
OPEL      90542747
OPEL      91126379
OPEL      9118611
OPEL      9198828
OPEL      9198829
OPEL      9224265CM
OPEL      93182241
VAUXHALL      13 40 017
VAUXHALL      13 40 628
VAUXHALL      13 40 630
VAUXHALL      13 40 641
VAUXHALL      13 40 671
VAUXHALL      13 40 672
VAUXHALL      1340017
VAUXHALL      1340628
VAUXHALL      1340630
VAUXHALL      1340641
VAUXHALL      1340671
VAUXHALL      1340672
VAUXHALL      63 40 640
VAUXHALL      6340640
VAUXHALL      90531966
VAUXHALL      90542746
VAUXHALL      90542747
VAUXHALL      91126379
VAUXHALL      9118611
VAUXHALL      9198828
VAUXHALL      9198829
VAUXHALL      9224265CM
VAUXHALL      93182241

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1355 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1355 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.