Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK880 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK880 INA

FB 5PK880 Pasek klinowy wielorowkowy INA
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

5PK878, 5PK879, 5PK880, 5PK881, 5PK882

numer części:

FB 5PK880

producent:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 880
nr EAN 4005108989543

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK880 INA

numery OEM:
BMW      11 28 1 402 334
BMW      11281402334
CITROËN      4007.99
CITROËN      400799
CITROËN      5750.Q7
CITROËN      5750.SE
CITROËN      5750Q7
CITROËN      5750SE
MAZDA      400799
OPEL      13 40 661
OPEL      13 40 669
OPEL      13 40 675
OPEL      13 40 678
OPEL      1340661
OPEL      1340669
OPEL      1340675
OPEL      1340678
OPEL      24435953
OPEL      55351459
OPEL      63 40 610
OPEL      6340610
OPEL      91132011
OPEL      9195192
OPEL      9201688
OPEL      9201723
OPEL      93182248
PEUGEOT      4007.99
PEUGEOT      400799
PEUGEOT      5750.Q7
PEUGEOT      5750.SE
PEUGEOT      5750Q7
PEUGEOT      5750SE
RENAULT      77 00 868 273
RENAULT      77 00 872 533
RENAULT      77 01 064 349
RENAULT      7700868273
RENAULT      7700872533
RENAULT      7701064349
SUBARU      80621-8290
SUBARU      806218290
SUBARU      80921-8130
SUBARU      80921-8140
SUBARU      80921-8150
SUBARU      80921-8160
SUBARU      80921-8170
SUBARU      80921-8210
SUBARU      80921-8230
SUBARU      80921-8250
SUBARU      80921-8270
SUBARU      80921-8300
SUBARU      80921-8310
SUBARU      80921-8380
SUBARU      80921-8390
SUBARU      80921-8430
SUBARU      80921-8450
SUBARU      80921-8750
SUBARU      809218130
SUBARU      809218140
SUBARU      809218150
SUBARU      809218160
SUBARU      809218170
SUBARU      809218210
SUBARU      809218230
SUBARU      809218250
SUBARU      809218270
SUBARU      809218300
SUBARU      809218310
SUBARU      809218380
SUBARU      809218390
SUBARU      809218430
SUBARU      809218450
SUBARU      809218750
TOYOTA      90916-02186
TOYOTA      90916-02187
TOYOTA      90916-02338
TOYOTA      9091602186
TOYOTA      9091602187
TOYOTA      9091602338
TOYOTA      91850-08804
TOYOTA      9185008804
TOYOTA      99365-00880
TOYOTA      99365-20880
TOYOTA      99365-50880
TOYOTA      99365-70880
TOYOTA      99365-80880
TOYOTA      9936500880
TOYOTA      9936520880
TOYOTA      9936550880
TOYOTA      9936570880
TOYOTA      9936580880
VAUXHALL      13 40 661
VAUXHALL      13 40 669
VAUXHALL      13 40 675
VAUXHALL      13 40 678
VAUXHALL      1340661
VAUXHALL      1340669
VAUXHALL      1340675
VAUXHALL      1340678
VAUXHALL      24435953
VAUXHALL      55351459
VAUXHALL      63 40 610
VAUXHALL      6340610
VAUXHALL      91132011
VAUXHALL      9195192
VAUXHALL      9201688
VAUXHALL      9201723
VAUXHALL      93182248
CHEVROLET      12634322
CHEVROLET      24435953
CHEVROLET      24466976
DACIA      77 00 868 273
DACIA      77 00 872 533
DACIA      77 01 064 349
DACIA      7700868273
DACIA      7700872533
DACIA      7701064349
PONTIAC      24435953
LEXUS      90916-02186
LEXUS      90916-02187
LEXUS      90916-02338
LEXUS      9091602186
LEXUS      9091602187
LEXUS      9091602338
LEXUS      91850-08804
LEXUS      9185008804
LEXUS      99365-00880
LEXUS      99365-20880
LEXUS      99365-50880
LEXUS      99365-70880
LEXUS      99365-80880
LEXUS      9936500880
LEXUS      9936520880
LEXUS      9936550880
LEXUS      9936570880
LEXUS      9936580880
MINI      11 28 1 402 334
MINI      11281402334

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK880 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK880 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.