Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6DPK1817 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1817 INA

FB 6DPK1817 Pasek klinowy wielorowkowy INA
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6DPK1815, 6DPK1816, 6DPK1817, 6DPK1818, 6DPK1819

numer części:

FB 6DPK1817

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1817
nr EAN 4005108893260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1817 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1817 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1817 producenta INA

BMW

11287800345, 11288506994, 11288512069, 7800345, 8506994

numery OEM:
BMW      11 28 7 800 345
BMW      11 28 8 506 994
BMW      11 28 8 512 069
BMW      11287800345
BMW      11288506994
BMW      11288512069
BMW      7 800 345
BMW      7800345
BMW      8 506 994
BMW      8506994
MINI      11 28 7 800 345
MINI      11 28 8 506 994
MINI      11 28 8 512 069
MINI      11287800345
MINI      11288506994
MINI      11288512069
MINI      7 800 345
MINI      7800345
MINI      8 506 994
MINI      8506994
zamienniki:
6PKK1817
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1817 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6DPK1817 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.