Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1110 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1110 INA

FB 6PK1110 Pasek klinowy wielorowkowy INA
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1108, 6PK1109, 6PK1110, 6PK1111, 6PK1112

numer części:

FB 6PK1110

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1110
nr EAN 4014870118242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1110 INA

numery OEM:
CITROËN      5750.K9
CITROËN      5750.L0
CITROËN      5750.WF
CITROËN      5750K9
CITROËN      5750L0
CITROËN      5750WF
DAF      128 8822
DAF      1288822
DAF      307 6492
DAF      3076492
FIAT      96188879
FIAT      9618887980
FIAT      96225212
FIAT      9622521280
MERCEDES-BENZ      000 993 17 00
MERCEDES-BENZ      0009931700
MERCEDES-BENZ      A 000 993 17 00
MERCEDES-BENZ      A0009931700
NISSAN      11920-4M500
NISSAN      11920-6J900
NISSAN      11920-6J910
NISSAN      11920-95F0A
NISSAN      11920-9F605
NISSAN      11920-9F610
NISSAN      119204M500
NISSAN      119206J900
NISSAN      119206J910
NISSAN      1192095F0A
NISSAN      119209F605
NISSAN      119209F610
PEUGEOT      5750.K9
PEUGEOT      5750.L0
PEUGEOT      5750.WF
PEUGEOT      5750K9
PEUGEOT      5750L0
PEUGEOT      5750WF
SUZUKI      17521-84CA0
SUZUKI      1752184CA0

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1110 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1110 INA:

2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.