Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mini MINI (R56) Cooper S (2006.10-2010.02) 174km » FB 6PK1390 ina
wybrany samochód: 
Mini Mini (r56) Cooper S (2006.10-2010.02) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1390 INA

FB 6PK1390 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1388, 6PK1389, 6PK1390, 6PK1391, 6PK1392

numer części:

FB 6PK1390

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1390
nr EAN4005108990136

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1390 INA

numery OEM:
ALFA ROMEO      9664471589
BMW      11 28 7 520 199
BMW      11287520199
CHRYSLER      0 4573 974
CHRYSLER      0 4573 974AE
CHRYSLER      0 4792 395AA
CHRYSLER      00K04573974AF
CHRYSLER      04573974
CHRYSLER      04573974AE
CHRYSLER      04792395AA
CHRYSLER      4573 974
CHRYSLER      4573 974AE
CHRYSLER      4573974
CHRYSLER      4573974AE
CHRYSLER      K045 73974
CHRYSLER      K04573013AB
CHRYSLER      K04573974
CHRYSLER      K04573974AC
CHRYSLER      K04573974AE
CHRYSLER      K04792533AA
CHRYSLER      K04892150AA
CHRYSLER      K04892479AB
CITROËN      16 356 453 80
CITROËN      1635645380
CITROËN      5750.EL
CITROËN      5750.EN
CITROËN      5750.GJ
CITROËN      5750.GP
CITROËN      5750.S5
CITROËN      5750.S6
CITROËN      5750.X2
CITROËN      5750.X6
CITROËN      5750.Y0
CITROËN      5750.Y6
CITROËN      5750.Y7
CITROËN      5750EL
CITROËN      5750EN
CITROËN      5750GJ
CITROËN      5750GP
CITROËN      5750S5
CITROËN      5750S6
CITROËN      5750X2
CITROËN      5750X6
CITROËN      5750Y0
CITROËN      5750Y6
CITROËN      5750Y7
FIAT      51758124
FIAT      71753880
FIAT      9463378080
FIAT      9626790380
FIAT      9638463980
FIAT      9664471589
LANCIA      9664471589
OPEL      13 40 064
OPEL      1340064
OPEL      55595700
PEUGEOT      16 356 453 80
PEUGEOT      1635645380
PEUGEOT      5750.EL
PEUGEOT      5750.EN
PEUGEOT      5750.GJ
PEUGEOT      5750.GP
PEUGEOT      5750.S5
PEUGEOT      5750.S6
PEUGEOT      5750.X2
PEUGEOT      5750.X6
PEUGEOT      5750.Y0
PEUGEOT      5750.Y6
PEUGEOT      5750.Y7
PEUGEOT      5750EL
PEUGEOT      5750EN
PEUGEOT      5750GJ
PEUGEOT      5750GP
PEUGEOT      5750S5
PEUGEOT      5750S6
PEUGEOT      5750X2
PEUGEOT      5750X6
PEUGEOT      5750Y0
PEUGEOT      5750Y6
PEUGEOT      5750Y7
SUZUKI      51758124
SUZUKI      95141-79JA0
SUZUKI      9514179JA0
SUZUKI      96644-71589
SUZUKI      9664471589
VAUXHALL      13 40 064
VAUXHALL      1340064
VAUXHALL      55595700
CHEVROLET      55595700
FORD USA      BL3Z 8620 C
FORD USA      BL3Z8620C
MINI      11 28 7 520 199
MINI      11287520199
zamienniki:
6PK1390
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1390 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1390 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.