Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1635 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1635 INA

FB 6PK1635 Pasek klinowy wielorowkowy INA
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1633, 6PK1634, 6PK1635, 6PK1636, 6PK1637

numer części:

FB 6PK1635

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1635
nr EAN 4014870122645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1635 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1635 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1635 producenta INA

FORD

1125415, 1206466, 180853, 1C1Q6C301DA, 2C1Q6C301AA, 6180853, 6758562, 6880852, 7120853, 91SF6C301A1A, 944F6C301CA

AUDI

078903137AN

RENAULT

7700860463

BMW

11287505802, 11287515316, 11287532146, 11287552236, 11287631811

OPEL

1340050, 55571050

numery OEM:
AUDI      078 903 137 AN
AUDI      078903137AN
BMW      11 28 7 505 802
BMW      11 28 7 515 316
BMW      11 28 7 532 146
BMW      11 28 7 552 236
BMW      11 28 7 631 811
BMW      11287505802
BMW      11287515316
BMW      11287532146
BMW      11287552236
BMW      11287631811
FORD      1125415
FORD      1206466
FORD      180853
FORD      1C1Q-6C301-DA
FORD      1C1Q6C301DA
FORD      2C1Q-6C301-AA
FORD      2C1Q6C301AA
FORD      6180853
FORD      6758562
FORD      6880852
FORD      7120853
FORD      91 SF 6C301 A1A
FORD      91SF6C301A1A
FORD      944F-6C301-CA
FORD      944F6C301CA
OPEL      13 40 050
OPEL      1340050
OPEL      55571050
RENAULT      77 00 860 463
RENAULT      7700860463
SEAT      078 903 137 AN
SEAT      078903137AN
SKODA      078 903 137 AN
SKODA      078903137AN
VAUXHALL      13 40 050
VAUXHALL      1340050
VAUXHALL      55571050
VOLKSWAGEN      078 903 137 AN
VOLKSWAGEN      078903137AN
DACIA      77 00 860 463
DACIA      7700860463
MINI      11 28 7 505 802
MINI      11 28 7 515 316
MINI      11 28 7 532 146
MINI      11 28 7 552 236
MINI      11 28 7 631 811
MINI      11287505802
MINI      11287515316
MINI      11287532146
MINI      11287552236
MINI      11287631811

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1635 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1635 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.