Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2196 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA

FB 6PK2196 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2194, 6PK2195, 6PK2196, 6PK2197

numer części:

FB 6PK2196

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2196
nr EAN 4014870125042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 producenta INA

FORD

1303929, 1416245, 3S5Q6C301BA, 6G9Q6C301CA, CW936C301BA

MERCEDES-BENZ

0129970592, 0139971192, 0149970992, 6119972592, A0129970592, A0139971192, A0149970992, A6119972592

JAGUAR

C2D19766

SUBARU

23780AA160, 809221160, 809221190

numery OEM:
FORD      1303929
FORD      1416245
FORD      3S5Q-6C301-BA
FORD      3S5Q6C301BA
FORD      6G9Q-6C301-CA
FORD      6G9Q6C301CA
FORD      CW93-6C301-BA
FORD      CW936C301BA
JAGUAR      C2 D19 766
JAGUAR      C2D19766
MERCEDES-BENZ      012 997 05 92
MERCEDES-BENZ      0129970592
MERCEDES-BENZ      013 997 11 92
MERCEDES-BENZ      0139971192
MERCEDES-BENZ      014 997 09 92
MERCEDES-BENZ      0149970992
MERCEDES-BENZ      611 997 25 92
MERCEDES-BENZ      6119972592
MERCEDES-BENZ      A 012 997 05 92
MERCEDES-BENZ      A 013 997 11 92
MERCEDES-BENZ      A 014 997 09 92
MERCEDES-BENZ      A 611 997 25 92
MERCEDES-BENZ      A0129970592
MERCEDES-BENZ      A0139971192
MERCEDES-BENZ      A0149970992
MERCEDES-BENZ      A6119972592
SUBARU      23780-AA160
SUBARU      23780AA160
SUBARU      80922-1160
SUBARU      80922-1190
SUBARU      809221160
SUBARU      809221190
VOLVO      30731937
JEEP      5 3008 722
JEEP      5 3010 288
JEEP      53008722
JEEP      53010288

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2196 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.