Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2260 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2260 INA

FB 6PK2260 Pasek klinowy wielorowkowy INA
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2259, 6PK2260, 6PK2261

numer części:

FB 6PK2260

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2260
nr EAN 4005108989741

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2260 INA

numery OEM:
AUDI      078 903 137 K
AUDI      078 903 137 P
AUDI      078903137K
AUDI      078903137P
MAZDA      LF19-15-909A
MAZDA      LF19-15-909B
MAZDA      LF1915909A
MAZDA      LF1915909B
MAZDA      LFA1-15-909
MAZDA      LFA115909
MAZDA      LFH1-15-909B
MAZDA      LFH115909B
MERCEDES-BENZ      001 993 86 96
MERCEDES-BENZ      0019938696
MERCEDES-BENZ      012 997 48 92
MERCEDES-BENZ      0129974892
MERCEDES-BENZ      013 997 23 92
MERCEDES-BENZ      0139972392
MERCEDES-BENZ      014 997 06 92
MERCEDES-BENZ      0149970692
MERCEDES-BENZ      611 997 22 92
MERCEDES-BENZ      611 997 30 92
MERCEDES-BENZ      6119972292
MERCEDES-BENZ      6119973092
MERCEDES-BENZ      A 001 993 86 96
MERCEDES-BENZ      A 012 997 48 92
MERCEDES-BENZ      A 013 997 23 92
MERCEDES-BENZ      A 014 997 06 92
MERCEDES-BENZ      A 611 997 22 92
MERCEDES-BENZ      A 611 997 30 92
MERCEDES-BENZ      A0019938696
MERCEDES-BENZ      A0129974892
MERCEDES-BENZ      A0139972392
MERCEDES-BENZ      A0149970692
MERCEDES-BENZ      A6119972292
MERCEDES-BENZ      A6119973092
MERCEDES-BENZ      XA0 149 9723 92
MERCEDES-BENZ      XA0149972392
OPEL      13 40 615
OPEL      1340615
OPEL      18 54 714
OPEL      1854714
OPEL      90448002
OPEL      90500354
PORSCHE      996 102 151 93
PORSCHE      99610215193
SEAT      078 903 137 K
SEAT      078 903 137 P
SEAT      078903137K
SEAT      078903137P
SKODA      078 903 137 K
SKODA      078 903 137 P
SKODA      078903137K
SKODA      078903137P
SUZUKI      LFH11-5909B
SUZUKI      LFH115909B
VAUXHALL      13 40 615
VAUXHALL      1340615
VAUXHALL      18 54 714
VAUXHALL      1854714
VAUXHALL      90448002
VAUXHALL      90500354
VOLKSWAGEN      078 903 137 K
VOLKSWAGEN      078 903 137 P
VOLKSWAGEN      078903137K
VOLKSWAGEN      078903137P
zamienniki:
6PK2260
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2260 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2260 INA:

2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.