Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK737 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK737 INA

FB 6PK737 Pasek klinowy wielorowkowy INA
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK735, 6PK736, 6PK737, 6PK738, 6PK739

numer części:

FB 6PK737

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 737
nr EAN 4014870124779

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK737 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK737 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK737 producenta INA

VOLKSWAGEN

030903137AA, 030903137K, 036145933AG, 04E145933C, 04E145933G

SEAT

030903137AA, 030903137K, 036145933AG, 04E145933C, 04E145933G

SKODA

030903137AA, 030903137K, 036145933AG, 04E145933C, 04E145933G

AUDI

030903137AA, 030903137K, 036145933AG, 04E145933C, 04E145933G

numery OEM:
AUDI      030 903 137 AA
AUDI      030 903 137 K
AUDI      030903137AA
AUDI      030903137K
AUDI      036 145 933 AG
AUDI      036145933AG
AUDI      04E 145 933 C
AUDI      04E 145 933 G
AUDI      04E145933C
AUDI      04E145933G
SEAT      030 903 137 AA
SEAT      030 903 137 K
SEAT      030903137AA
SEAT      030903137K
SEAT      036 145 933 AG
SEAT      036145933AG
SEAT      04E 145 933 C
SEAT      04E 145 933 G
SEAT      04E145933C
SEAT      04E145933G
SKODA      030 903 137 AA
SKODA      030 903 137 K
SKODA      030903137AA
SKODA      030903137K
SKODA      036 145 933 AG
SKODA      036145933AG
SKODA      04E 145 933 C
SKODA      04E 145 933 G
SKODA      04E145933C
SKODA      04E145933G
VOLKSWAGEN      030 903 137 AA
VOLKSWAGEN      030 903 137 K
VOLKSWAGEN      030903137AA
VOLKSWAGEN      030903137K
VOLKSWAGEN      036 145 933 AG
VOLKSWAGEN      036145933AG
VOLKSWAGEN      04E 145 933 C
VOLKSWAGEN      04E 145 933 G
VOLKSWAGEN      04E145933C
VOLKSWAGEN      04E145933G

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK737 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK737 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.