Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 7PK2710 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK2710 INA

FB 7PK2710 Pasek klinowy wielorowkowy INA
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK2705, 7PK2706, 7PK2707, 7PK2708, 7PK2709, 7PK2710, 7PK2711, 7PK2712, 7PK2713, 7PK2714, 7PK2715

numer części:

FB 7PK2710

producent:

INA

Ilość żeber 7
Długość [mm] 2710
nr EAN 4014870125004

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK2710 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK2710 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK2710 producenta INA

LAND ROVER

ERR6896

FORD

1099892, 1129181, XC1E6C301AB, XC1E6C301CB, YC1E6C301CB

numery OEM:
FORD      1099892
FORD      1129181
FORD      XC1E-6C301-AB
FORD      XC1E-6C301-CB
FORD      XC1E6C301AB
FORD      XC1E6C301CB
FORD      YC1E-6C301-CB
FORD      YC1E6C301CB
LAND ROVER      ERR 6896
LAND ROVER      ERR6896

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK2710 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK2710 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.