Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 248 knecht

Filtr oleju OC 248 KNECHT

OC 248 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 248
Filtr oleju OC 248
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

79620030

numer części:

OC 248

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,0
Wysokość [mm] 141
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
nr EAN 4009026055304

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 248 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II, DAILY III, EUROCARGO I-III, M, MAGIRUS, ZETA, RVI B, MASCOTT, MESSENGER, ALFA ROMEO AR 6, AR 8, CITROEN JUMPER I, FIAT ARGENTA 2.3D-5.9D 01.78-

Filtr oleju OC 248 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Filtr oleju OC 248 producenta KNECHT

FIAT

0007301916, 1930213, 4787410, 4791113, 5983900, 6001073238, 71713782, 71718765, 71736163, 71739634, 71753740, 71771361, 7301916, 7301939, 7571569, 98432648

OPEL

09110665, 4402665, 9110665

CITROËN

1109AQ, 1109J3, 1109Q1, 1109Y8, E149006, E149144

PEUGEOT

1109AQ, 1109Q0, 1109Q1, 1109Q4, 1109Y7, E149006, E149144

IVECO

0007301916, 1900823, 1902047, 1902076, 1902847, 1903628, 1903785, 1907580, 1907582, 1907583, 1930213, 1930823, 2994057, 4787410, 4791113, 4796458, 4799425, 5001857493, 500322701, 5983900, 7301916, 7301939, 7571569, 98432648, 98472349, V1903628

numery OEM:
CITROËN      1109AQ
CITROËN      1109J3
CITROËN      1109Q1
CITROËN      1109Y8
CITROËN      E149006
CITROËN      E149144
FIAT      0007301916
FIAT      1930213
FIAT      4787410
FIAT      4791113
FIAT      5983900
FIAT      6001073238
FIAT      71713782
FIAT      71718765
FIAT      71736163
FIAT      71739634
FIAT      71753740
FIAT      71771361
FIAT      7301916
FIAT      7301939
FIAT      7571569
FIAT      98432648
IVECO      0007301916
IVECO      1900823
IVECO      1902047
IVECO      1902076
IVECO      1902847
IVECO      1903628
IVECO      1903785
IVECO      1907580
IVECO      1907582
IVECO      1907583
IVECO      1930213
IVECO      1930823
IVECO      2994057
IVECO      4787410
IVECO      4791113
IVECO      4796458
IVECO      4799425
IVECO      5001857493
IVECO      500322701
IVECO      5983900
IVECO      7301916
IVECO      7301939
IVECO      7571569
IVECO      98432648
IVECO      98472349
IVECO      V1903628
OPEL      09110665
OPEL      4402665
OPEL      9110665
PEUGEOT      1109AQ
PEUGEOT      1109Q0
PEUGEOT      1109Q1
PEUGEOT      1109Q4
PEUGEOT      1109Y7
PEUGEOT      E149006
PEUGEOT      E149144
VAUXHALL      9110665

Zastosowanie Filtr oleju OC 248 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 248 KNECHT:

VITALI, WARSZAWA
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Ciechanów
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Paweł, Hajnówka
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Komarówka Podlaska
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
DARIUSZ, WARSZAWA
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Gdańsk
2020-09-23
 5/5
Ok
Andrzej, Warszawa
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
Jacek, Dzwola
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Wielgie
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
Marek, Krzyżanowice
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
Karol, Mrowino
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Józefosław
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Wieruszów
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.