Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 174D knecht

Filtr oleju OX 174D KNECHT

OX 174D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 174D
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (140 ocen)
numery handlowe:

79853680, OX 174D ECO

numer części:

OX 174D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 212
Średnica [mm] 83,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 28,0
nr EAN 4009026008232

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 174D KNECHT

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, ATRON, AXOR, AXOR 2, CAPACITY, CITARO 2, CITARO (O 530), CONECTO (O 345), ECONIC, INTEGRO (O 550) BF6M2012C*-TCD2012L64V 01.93-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001801709
MERCEDES-BENZ      9061800009
MERCEDES-BENZ      9061800209
MERCEDES-BENZ      9061800810
MERCEDES-BENZ      9061840325
MERCEDES-BENZ      A0001801709
MERCEDES-BENZ      A9061800009
MERCEDES-BENZ      A9061800209
MERCEDES-BENZ      A9061800810
MERCEDES-BENZ      A9061840325
VOLVO      11708551

Zastosowanie Filtr oleju OX 174D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 174D KNECHT:

2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-15
 5/5
Szybka dostawa części OX 413D1 odbiór w paczkomacie
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 174Dzobacz instrukcję montażu OX 174D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.