Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 1500383 kraft automotive

Pompa wodna 1500383 KRAFT AUTOMOTIVE

1500383 Pompa wodna KRAFT AUTOMOTIVE
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1500383

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901159121019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 1500383 KRAFT AUTOMOTIVE

Pompa wodna 1500383 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa wodna 1500383 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

VOLKSWAGEN

06E121005F, 06E121005N, 06E121008N, 06E121018A

AUDI

06E121005F, 06E121005N, 06E121008N, 06E121018A

numery OEM:
AUDI      06E 121 005 F
AUDI      06E 121 005 N
AUDI      06E 121 008 N
AUDI      06E 121 018 A
SEAT      06E 121 005 F
SEAT      06E 121 005 N
SEAT      06E 121 008 N
SEAT      06E 121 018 A
SKODA      06E 121 005 F
SKODA      06E 121 005 N
SKODA      06E 121 008 N
SKODA      06E 121 018 A
VOLKSWAGEN      06E 121 005 F
VOLKSWAGEN      06E 121 005 N
VOLKSWAGEN      06E 121 008 N
VOLKSWAGEN      06E 121 018 A

Zastosowanie Pompa wodna 1500383 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 1500383 KRAFT AUTOMOTIVE:

Pawel, warszawa
2019-11-03
 5/5
Nabyłem 1503330 kraft z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.