Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10x1,25 |
parzyste numery artykułów | 31189 01 |
nr EAN | 4047437310636 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31213 01 LEMFÖRDER
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
77362508, 77367002
1543821, 1546260, 1935087, 9S513270BA, 9S513270BB, 9S513F667BA
FIAT | 77362508 | |
FIAT | 77367002 | |
FORD | 1543821 | |
FORD | 1546260 | |
FORD | 1935087 | |
FORD | 9S51-3270-BA | |
FORD | 9S51-3270-BB | |
FORD | 9S51-3F667-BA |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31213 01 LEMFÖRDER w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 31213 01 LEMFÖRDER:
LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.
Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.
W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.