Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 940038500010 magneti marelli

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038500010 MAGNETI MARELLI

940038500010 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

940038500

numer części:

940038500010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
nr EAN 8001063001661

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038500010 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
AUDI      211 905 351
AUDI      211 905 351 A
AUDI      211 905 351 B
AUDI      211 905 351 D
AUDI      211 905 351 E
BMW      12 14 1 244 477
BMW      12 14 1 244 478
BMW      12 14 1244 089
BMW      12 14 1244 191
BMW      12 14 1244 226
BMW      12 14 1244 481
OPEL      12 08 033
OPEL      12 08 037
OPEL      12 08 241
OPEL      12 08 246
OPEL      90187341
RENAULT      74 01 269 084
SAAB      857 3826
SAAB      939 0220
SEAT      XO 394160.00
SEAT      XO 396783.60
VOLVO      1 317 809
VOLVO      1 389 939
VOLKSWAGEN      211 905 351
VOLKSWAGEN      211 905 351 A
VOLKSWAGEN      211 905 351 B
VOLKSWAGEN      211 905 351 D
VOLKSWAGEN      211 905 351 E

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038500010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940038500010 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.