Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0286 maxgear

Filtr oleju 26-0286 MAXGEAR

26-0286 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-0286
Filtr oleju 26-0286

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-337C

numer części:

26-0286

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Wysokość [mm] 115
Średnica wewnętrzna [mm] 31
średnica zewnętrzna [mm] 64
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
nr EAN 5907558537673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0286 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB M113 C208/209

Filtr oleju 26-0286 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Filtr oleju 26-0286 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0001802209, 0001802309, 0001802609, 000180260990, 0001803109, 0011849425, 1121800009, 1121840225, 1121840525, 1121840625, 6111800967, A0001802209, A0001802309, A0001802609, A000180260990, A0001803109, A0011849425, A1121800009, A1121840225, A1121840525, A1121840625, A6111800967

CHRYSLER

05102905AA, 05102905AB, 05183748AA, 5183748AA, 71775180

numery OEM:
CHRYSLER      05102905AA
CHRYSLER      05102905AB
CHRYSLER      05183748AA
CHRYSLER      5183748AA
CHRYSLER      71775180
FIAT      K05183748AA
FIAT      K5183748AA
FIAT      K71775180
MERCEDES-BENZ      000 180 22 09
MERCEDES-BENZ      000 180 23 09
MERCEDES-BENZ      000 180 26 09
MERCEDES-BENZ      000 180 26 09 90
MERCEDES-BENZ      000 180 31 09
MERCEDES-BENZ      001 184 94 25
MERCEDES-BENZ      112 180 00 09
MERCEDES-BENZ      112 184 02 25
MERCEDES-BENZ      112 184 05 25
MERCEDES-BENZ      112 184 06 25
MERCEDES-BENZ      611 180 09 67
MERCEDES-BENZ      A 000 180 22 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 23 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 26 09
MERCEDES-BENZ      A 000 180 26 09 90
MERCEDES-BENZ      A 000 180 31 09
MERCEDES-BENZ      A 001 184 94 25
MERCEDES-BENZ      A 112 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 112 184 02 25
MERCEDES-BENZ      A 112 184 05 25
MERCEDES-BENZ      A 112 184 06 25
MERCEDES-BENZ      A 611 180 09 67

Zastosowanie Filtr oleju 26-0286 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0286 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.