Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | LS 7 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Wysokość [mm] | 115 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
średnica zewnętrzna [mm] | 64 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
nr EAN | 5907558537673 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0286 MAXGEAR
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
0001802209, 0001802309, 0001802609, 000180260990, 0001803109, 0011849425, 1121800009, 1121840225, 1121840525, 1121840625, 6111800967, A0001802209, A0001802309, A0001802609, A000180260990, A0001803109, A0011849425, A1121800009, A1121840225, A1121840525, A1121840625, A6111800967
05102905AA, 05102905AB, 05183748AA, 5183748AA, 71775180
CHRYSLER | 05102905AA | |
CHRYSLER | 05102905AB | |
CHRYSLER | 05183748AA | |
CHRYSLER | 5183748AA | |
CHRYSLER | 71775180 | |
FIAT | K05183748AA | |
FIAT | K5183748AA | |
FIAT | K71775180 | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 22 09 | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 23 09 | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 26 09 | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 26 09 90 | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 31 09 | |
MERCEDES-BENZ | 001 184 94 25 | |
MERCEDES-BENZ | 112 180 00 09 | |
MERCEDES-BENZ | 112 184 02 25 | |
MERCEDES-BENZ | 112 184 05 25 | |
MERCEDES-BENZ | 112 184 06 25 | |
MERCEDES-BENZ | 611 180 09 67 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 180 22 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 180 23 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 180 26 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 180 26 09 90 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 180 31 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 184 94 25 | |
MERCEDES-BENZ | A 112 180 00 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 112 184 02 25 | |
MERCEDES-BENZ | A 112 184 05 25 | |
MERCEDES-BENZ | A 112 184 06 25 | |
MERCEDES-BENZ | A 611 180 09 67 |
Zastosowanie Filtr oleju 26-0286 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0286 MAXGEAR:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.