Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz T2/LN1 Platforma / podwozie 811 D (670.302, 670.303) (1986.04-1994.12) 116km » 26-0687 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz T2/ln1 Platforma / Podwozie 811 D (670.302, 670.303) (1986.04-1994.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-0687 MAXGEAR

26-0687 Filtr oleju MAXGEAR
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1086

numer części:

26-0687

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]99
Wymiar gwintuM 24 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]102
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]80
Średnica wewnętrzna 2 [mm]72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]1,0
nr EAN5907558597684

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0687 MAXGEAR

FILTR OLEJU TOYOTA 2,0D D4D
numery OEM:
TOYOTA      90915-30003
TOYOTA      90915-50003
TOYOTA      90915300038T

Zastosowanie Filtr oleju 26-0687 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0687 MAXGEAR:

Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.