Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0688 maxgear

Filtr oleju 26-0688 MAXGEAR

26-0688 Filtr oleju MAXGEAR
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-993

numer części:

26-0688

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 126
Wymiar gwintu M 24 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 102
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1,0
nr EAN 5907558597691

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0688 MAXGEAR

FILTR OLEJU TOYOTA AVENSIS
numery OEM:
FORD      1213 438
FORD      3598 332
FORD      4089 653
FORD      XM34 6731 AA
FORD      XM3J-6731-AA
MAZDA      W L51-14302
MAZDA      W L91-14302
MAZDA      W LY0-14302
TOYOTA      04152-03006
TOYOTA      11541-00161
TOYOTA      23030-24010
TOYOTA      90915-03006
TOYOTA      90915-30002
TOYOTA      90915300028T
VAG      I 90 915 03 006
VAG      J90 915 300 02
VAG      J90915-03006

Zastosowanie Filtr oleju 26-0688 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0688 MAXGEAR:

2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.