Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0801 maxgear

Filtr oleju 26-0801 MAXGEAR

26-0801 Filtr oleju MAXGEAR
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1356

numer części:

26-0801

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego LS 7
Wysokość [mm] 143
Wymiar gwintu M 27 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dwoma zaworami zwrotnymi
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 2,5
nr EAN 5901619538463

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0801 MAXGEAR

FILTR OLEJU VW 1,8/2,0TFSI 08- A3/OCTAVIA/GOLF
numery OEM:
VAG      06H 115 403
VAG      06H 115 561
VAG      06J 115 403 C
VAG      06J 115 403 J
VAG      06J 115 403 M
VAG      06J 115 403 Q
VAG      06J 115 561 B
GEELY      1016053926
GEELY      1056004100
FAW-AUDI      L06J 115 403 Q
FAW-VW      06H 115 403
FAW-VW      06J 115 403 C
FAW-VW      06J 115 403 H
FAW-VW      L 06J 115 403 H
FAW-VW      L06J 115 403 K
GREAT WALL      1017100XEC01
SVW      06J 115 403 C
SVW      06J 115 403 G
SVW      06J 115 403 H
SVW      06J 115 403 J
SVW      06J 115 403 K
SVW      06J 115 403 S
SVW      L06J 115 403 C

Zastosowanie Filtr oleju 26-0801 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0801 MAXGEAR:

2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.