Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0010 maxgear

Pompa wodna 47-0010 MAXGEAR

47-0010 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0010
Pompa wodna 47-0010

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5145

numer części:

47-0010

producent:

MAXGEAR

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
nr EAN 5907558511420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0010 MAXGEAR

POMPA DB WODY OM602/602D29 W124/201/210 250/30

Pompa wodna 47-0010 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

SSANGYONG

REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Pompa wodna 47-0010 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

6022000020, 6022000120, 6022000220, 6022000520, A6022000020, A6022000120, A6022000220, A6022000520

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      602 200 00 20
MERCEDES-BENZ      602 200 01 20
MERCEDES-BENZ      602 200 02 20
MERCEDES-BENZ      602 200 05 20
MERCEDES-BENZ      6022000020
MERCEDES-BENZ      6022000120
MERCEDES-BENZ      6022000220
MERCEDES-BENZ      6022000520
MERCEDES-BENZ      A 602 200 00 20
MERCEDES-BENZ      A 602 200 01 20
MERCEDES-BENZ      A 602 200 02 20
MERCEDES-BENZ      A 602 200 05 20
MERCEDES-BENZ      A6022000020
MERCEDES-BENZ      A6022000120
MERCEDES-BENZ      A6022000220
MERCEDES-BENZ      A6022000520

Zastosowanie Pompa wodna 47-0010 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.