Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0088 maxgear

Pompa wodna 47-0088 MAXGEAR

47-0088 Pompa wodna MAXGEAR
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5403

numer części:

47-0088

producent:

MAXGEAR

Ilość zębów 19
nr EAN 5907558576078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0088 MAXGEAR

POMPA WODY VW 1,9SDI POLO/FABI

Pompa wodna 47-0088 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wodna 47-0088 producenta MAXGEAR

SKODA

045121011G, 045121011J

VOLKSWAGEN

045121011G, 045121011J

SEAT

045121011G, 045121011J

numery OEM:
AUDI      045 121 011 G
AUDI      045 121 011 J
AUDI      045121011G
AUDI      045121011J
SEAT      045 121 011 G
SEAT      045 121 011 J
SEAT      045121011G
SEAT      045121011J
SKODA      045 121 011 G
SKODA      045 121 011 J
SKODA      045121011G
SKODA      045121011J
VOLKSWAGEN      045 121 011 G
VOLKSWAGEN      045 121 011 J
VOLKSWAGEN      045121011G
VOLKSWAGEN      045121011J

Zastosowanie Pompa wodna 47-0088 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.