Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0113 maxgear

Pompa wodna 47-0113 MAXGEAR

47-0113 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0113
Pompa wodna 47-0113
47-0113
maxgear 47-0113 Pompa wodna
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-5114

numer części:

47-0113

producent:

MAXGEAR

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
nr EAN 5907558575910

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0113 MAXGEAR

POMPA WODY DB OM606-606 W124/

Pompa wodna 47-0113 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa wodna 47-0113 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

6052000120, 6052000320, 6052000520, 6052000820, A6052000120, A6052000320, A6052000520, A6052000820

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      605 200 01 20
MERCEDES-BENZ      605 200 03 20
MERCEDES-BENZ      605 200 05 20
MERCEDES-BENZ      605 200 08 20
MERCEDES-BENZ      6052000120
MERCEDES-BENZ      6052000320
MERCEDES-BENZ      6052000520
MERCEDES-BENZ      6052000820
MERCEDES-BENZ      A 605 200 01 20
MERCEDES-BENZ      A 605 200 03 20
MERCEDES-BENZ      A 605 200 05 20
MERCEDES-BENZ      A 605 200 08 20
MERCEDES-BENZ      A6052000120
MERCEDES-BENZ      A6052000320
MERCEDES-BENZ      A6052000520
MERCEDES-BENZ      A6052000820

Zastosowanie Pompa wodna 47-0113 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.