Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0318 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR

69-0318 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306038

numer części:

69-0318

producent:

MAXGEAR

parzyste numery artykułów 08323
Długość [mm] 115
Gwint zewn. [mm] M24 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Wymiar stożka [mm] 18
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
rura Ø [mm] 24
Ciężar [kg] 0,650
nr EAN 5907558553314

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB 207-210 #

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

6023300035, 6023305435, 6023305735, 6023305935, A6023300035, A6023305435, A6023305735, A6023305935

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      602 330 00 35
MERCEDES-BENZ      602 330 54 35
MERCEDES-BENZ      602 330 57 35
MERCEDES-BENZ      602 330 59 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 00 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 54 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 57 35
MERCEDES-BENZ      A602 330 59 35

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0318 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.