Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 4,4 |
Natężenie prądu [A] | 7,5 |
Opór [Ohm] | 0,4 |
Długość całkowita [mm] | 117,2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Wymiar gwintu | M8 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 8 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 087295177686 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 7768 NGK
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
N10579802
N10579802
N10579802
N10579802
MN980234
AUDI | N 105 798 02 | |
MITSUBISHI | MN 980 234 | |
SEAT | N 105 798 02 | |
SKODA | N 105 798 02 | |
VOLKSWAGEN | N 105 798 02 | |
LAMBORGHINI | N 105 798 02 | |
BENTLEY | N 105 798 02 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 7768 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 7768 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.