Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI (2002.07-2005.01) 163km » 93-90318 rts
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.5 Tdi (2002.07-2005.01) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 93-90318 RTS

93-90318 Sworzeń wahacza RTS
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-90318

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyna dole
Gwint zewn. 1 [mm]M45x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]M16x1,5
Ciężar [kg]0,532
nr EAN8435130378187

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-90318 RTS

numery OEM:
OPEL      4419219
OPEL      4701627
OPEL      93197233
RENAULT      401613416R
RENAULT      8200688877
VAUXHALL      4419219
VAUXHALL      93197233
VAUXHALL      95519341

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-90318 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-90318 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.