Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1W018TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT THERMOTEC

D1W018TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1W018TT
Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT
D1W018TT
thermotec D1W018TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT thermotec
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1W018TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO 850, 940 II, 960, S70, S80 I, V70 I, V70 II, VW CALIFORNIA T4 CAMPER, CRAFTER 30-50, PASSAT B2, POLO III CLASSIC 1.9D-2.5D 01.81-07.11

Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT producenta THERMOTEC

VOLKSWAGEN

074121004, 074121004A, 074121004V, 074121004X

numery OEM:
AUDI      074121004
AUDI      074121004A
AUDI      074121004V
AUDI      074121004X
VOLVO      271768
VOLKSWAGEN      074121004
VOLKSWAGEN      074121004A
VOLKSWAGEN      074121004V
VOLKSWAGEN      074121004X
BUGATTI      PA5106
BUGATTI      PA8713

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W018TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.