Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » 206 529 topran

Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 206 529 TOPRAN

206 529 Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów TOPRAN
topran 206 529

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

206 529

producent:

TOPRAN

Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
średnica zewnętrzna [mm] 13
Średnica wewnętrzna [mm] 9
Grubość [mm] 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 206 529 TOPRAN

Uszczelka śruby pokrywy zaworów pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, CALIBRA A, FRONTERA B, OMEGA B, VECTRA A, VECTRA B, ZAFIRA A, ZAFIRA B 1.8/2.0/2.2 08.92-12.10

Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 206 529 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 206 529 producenta TOPRAN

OPEL

0607648, 607648

numery OEM:
OPEL      06 07 648
OPEL      6 07 648
VAUXHALL      90528438
zamienniki:
NA5279
brak
PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Zastosowanie Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 206 529 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów 206 529 TOPRAN:

Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Oleg, Rypin
2019-09-11
 5/5
Zamawiałem 206 513 przez telefon, konsultant dobrze mi dobrał tą część
PIOTR, WARSZAWA
2020-12-07
 5/5
Produkt nowy bez zastrzeżeń, okaże się w trakcie eksploatacji.
Oleg, Rypin
2022-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, CZECHOWICE-DZIEDZICE
2022-10-19
 5/5
Polecam uszczelkę.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.