Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHZ919E trw

Zacisk hamulca BHZ919E TRW

BHZ919E Zacisk hamulca TRW
trw BHZ919E
Zacisk hamulca BHZ919E
BHZ919E
trw BHZ919E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHZ919E trw
445.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHZ919E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 45
parzyste numery artykułów BHZ920E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938103637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHZ919E TRW

Koszt kaucji: 157.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B906) 2.1D-3.5 01.95-

Zacisk hamulca BHZ919E ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca BHZ919E producenta TRW

MERCEDES-BENZ

0014206983, 0024203483, 0024205783, A0014206983, A0024203483, A0024205783

VOLKSWAGEN

2D0615423C

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 420 69 83
MERCEDES-BENZ      002 420 34 83
MERCEDES-BENZ      002 420 57 83
MERCEDES-BENZ      A 001 420 69 83
MERCEDES-BENZ      A 002 420 34 83
MERCEDES-BENZ      A 002 420 57 83
VOLKSWAGEN      2D0 615 423 C
zamienniki:
F 50 172
brak
BREMBO
F 50 258
brak
BREMBO
38180600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca BHZ919E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHZ919E TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu