Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB791 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB791 TRW

GDB791 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB791
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB791
GDB791
trw GDB791 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB791 trw
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20652, 21634

numer części:

GDB791

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 91,7
Wysokość [mm] 80,0
Grubość [mm] 17,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/174
nr EAN 3322936407911

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB791 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami), pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, TRANSPORTER T4 1.8-2.8 07.90-06.03

Klocki hamulcowe GDB791 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE klocków hamulcowych GDB791 producenta TRW

VOLKSWAGEN

701698151A, 701698151B, 701698151F, 701698151G, 701698151H

numery OEM:
AUDI      701 698 151 A
AUDI      701 698 151 B
AUDI      701 698 151 F
AUDI      701 698 151 G
SEAT      701 698 151 A
SKODA      701 698 151 A
SKODA      701 698 151 B
SKODA      701 698 151 F
VOLKSWAGEN      701 698 151 A
VOLKSWAGEN      701 698 151 B
VOLKSWAGEN      701 698 151 F
VOLKSWAGEN      701 698 151 G
VOLKSWAGEN      701 698 151 H

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB791 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB791 TRW:

2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
2022-11-12
 5/5
Ok
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-03
 5/5
OK
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Jest ok
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2023-11-08
 5/5
OK!!
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB791zobacz instrukcję montażu GDB791

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.