Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » PJQ187 trw

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 TRW

PJQ187 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRW
276.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PJQ187

producent:

TRW

Średnica [mm] 32
nr EAN 3322938179793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 TRW

Łożysko hydrauliczne koncentryczne VOLVO C30, S40 II, V50; FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GALAXY, S-MAX, TOURNEO CONNECT, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO 1.5D-2.0LPG 06.02-

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 producenta TRW

VOLVO

30759458, 30787871, 31272725

FORD

1226832, 1232035, 1352356, 1418659, 1472108, 1590999, 3M517A564BC, 3M517A564BD, 3M517A564BE, 3M517A564BF, 3M517A564BG, 3M517A564BH

MAZDA

JC0116530, JC0116530A, JC0116530B, JC0116530D

numery OEM:
FORD      1226832
FORD      1232035
FORD      1352356
FORD      1418659
FORD      1472108
FORD      1590999
FORD      3M51-7A564-BC
FORD      3M51-7A564-BD
FORD      3M51-7A564-BE
FORD      3M51-7A564-BF
FORD      3M51-7A564-BG
FORD      3M51-7A564-BH
MAZDA      JC01-16-530
MAZDA      JC01-16-530A
MAZDA      JC01-16-530B
MAZDA      JC01-16-530D
VOLVO      30759458
VOLVO      30787871
VOLVO      31272725

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ187 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu PJQ187zobacz instrukcję montażu PJQ187

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.