Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo V60 I (155) T5 (2013.10-2018.05) 214km » 18926 walker
wybrany samochód: 
Volvo V60 I (155) T5 (2013.10-2018.05) 214km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 18926 WALKER

18926 Tłumik WALKER
walker 18926
Tłumik 18926
18926
walker 18926 Tłumik
Tłumik 18926 walker
Tłumik 18926 walker
Tłumik 18926 walker
Tłumik 18926 walker
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

18926

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1460
Ciężar [kg]6,245
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490189264

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 18926 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1460mm) pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV, VENTO 1.4-1.9D 08.91-06.02
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H6253609
VOLKSWAGEN      1H6253609AC
VOLKSWAGEN      1H6253609F
VOLKSWAGEN      1H6253609N
VOLKSWAGEN      JZW253609B

Zastosowanie Tłumik 18926 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 18926 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.