Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22477 walker

Tłumik 22477 WALKER

22477 Tłumik WALKER
walker 22477
Tłumik 22477
22477
walker 22477 Tłumik
Tłumik 22477 walker
Tłumik 22477 walker
Tłumik 22477 walker
251.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22477

producent:

WALKER

Długość [mm] 700
Ciężar [kg] 5,540
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490224774

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22477 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 700mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, TIGRA 1.4 09.00-

Tłumik 22477 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Tłumik 22477 producenta WALKER

OPEL

13122711, 5852123, 5852129, 5852193, 9129835, 9158077

numery OEM:
OPEL      13122711
OPEL      5852123
OPEL      5852129
OPEL      5852193
OPEL      9129835
OPEL      9158077
VAUXHALL      13122711
VAUXHALL      9129835
VAUXHALL      9158077
zamienniki:
GM435L
brak
Klarius Group
185-101
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
185-119
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Zastosowanie Tłumik 22477 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22477 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.