
| Wysokość [mm] | 66,5 |
| Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 71,5 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 65 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 56 |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z zaworem zwrotnym |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Jakość | PJ |
Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU DAEWOO MATIZ 98-> SZT UFI 23.255.00 UFI
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
1651081420, 1651081420000, 1651082700, 1651082701, 1651082701000, 1651082702, 1651082702000, 1651082703, 1651082703000, 16510M82703
1560187107, 1560187107000, 1560187204, 1560187204000, 1560187703, 1560187704, 1560197201, 1560197201000, 1560197202
4708878, 4711189
96565412, 96570765
| DAIHATSU | 15601-87107 | |
| DAIHATSU | 15601-87107-000 | |
| DAIHATSU | 15601-87204 | |
| DAIHATSU | 15601-87204-000 | |
| DAIHATSU | 15601-87703 | |
| DAIHATSU | 15601-87704 | |
| DAIHATSU | 15601-97201 | |
| DAIHATSU | 15601-97201-000 | |
| DAIHATSU | 15601-97202 | |
| OPEL | 4708878 | |
| OPEL | 4711189 | |
| SUZUKI | 16510-81420 | |
| SUZUKI | 16510-81420-000 | |
| SUZUKI | 16510-82700 | |
| SUZUKI | 16510-82701 | |
| SUZUKI | 16510-82701-000 | |
| SUZUKI | 16510-82702 | |
| SUZUKI | 16510-82702-000 | |
| SUZUKI | 16510-82703 | |
| SUZUKI | 16510-82703-000 | |
| SUZUKI | 16510M82703 | |
| PIAGGIO | 438038 | |
| PIAGGIO | B010014 | |
| DAEWOO | 96565412 | |
| DAEWOO | 96570765 |
Zastosowanie FILTR OLEJU DAEWOO MATIZ 98-> SZT UFI 23.255.00 UFI w samochodach:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.