Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford Usa RANGER Extended Cab Pickup 2.0 EcoBlue (2022-???) 170km » CZH1252 abe
wybrany samochód: 
Ford Usa Ranger Extended Cab Pickup 2.0 Ecoblue (2022-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1252 ABE

CZH1252 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1252
Zacisk hamulcowy CZH1252

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1252

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyBOSCH
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]266
sparowany numer artykułuCZH1253
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1252 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 III 1.0-Electric 06.96-
numery OEM:
CITROËN      1617292080
CITROËN      1651756680
CITROËN      4400N0
CITROËN      4400R6
CITROËN      441067
OPEL      1617292080
OPEL      3649084
PEUGEOT      1617292080
PEUGEOT      4400N0
PEUGEOT      4400R6
PEUGEOT      441067

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1252 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu